Alan Turing Year

Written By calory on Friday, June 22, 2012 | 4:41 PM


Bakalım işe yarayacak mı bu canı cehenneme gidesice site kontrol edeceğiz aldım ama işe yaramıyor kardeşim ne yapmam lazım bilmiyorum ki bir de sayfa değeri az uz bir şey değil tamı tamına dört yani çoktan uçması uçurması lazımdı fakat yerinden bile kıpırdamadı daha. Anlatayım arkadaşım bu siteyi bir arkadaştan aldım dedi ki güçlü bir site her dediğini yapar e ne oldu hiç bir şey ve bir tokuma da yaramadı üstüne üstlük üstüme kalıverdi adi site neyse tanıtıma geçelim benim siteyi biliyorsunuz oraya bir makale yazdım ismi ise Alan Turing bu kişi bir bilim adamı ve İngiltere'de yaşamış şimdi bizim arama sayfamızın başında öyle değişik kodlarla sırıtıp duruyor pek bir şey anlamadım ama sanırım matematiksel bir işlem yapmakta kendileri. Sizze söyleyecek çok şey var mı yani ne yapalım İngilizce mi takılalım yoksa Türkçe mi karar vermiş değil akabinde  ve detayında Yurdum kızları güzel olur dedik bir tane bile bulamadım ne vefasız bir insan ben yahu, yaşlanıp yalnız başıma gideceğim bu dünyadan evde mi kaldım yoksa ha söyleyin bana dostlarım

0 comments:

Post a Comment